8 december 2007

Spännande Lördag

då var man hemma efter en dag på jobbet = kolla på tv, tvätta, hänga tvätt, laga mat, åka på julbord+julshow på konsert o kongress. Hårt alltså! :)

Tog på mig att jobba i morgon med.
I morgon blir det
10.45 - 13.00 innebandymatch
14.00 Regina ska intervjua mig inför sin B-uppsats om bloggande
16.00-20.30 jobba

Känns helt ok. Jobbtimmar är behövligt nu!!

har väl ca 50 timmar jobb än så länge innan jag åker. Det är i alla fall drygt 4000 efter skatt = de två hyrr jag har att betala medan jag är borta. Alltså saknar jag väl ca 3000 nu till räkningar o så som kommer att finnas här hemma med. Känns skönt att ha lite koll på läget nu.

Är trött som fan och ska sova snart när Andreas åkt hem, han och Micke spelar wii..

Det är bara 1,5 vecka kvar i skolan. sen lov. sen tre veckor skola sen Sydafrika. Det är nästan lite otäckt vad tiden går fort!

jaha, godnatt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar