9 december 2007

sunday.

vi förlorade med 7-1 mot serieledarna. helt ok. Men vi MÅSTE fan lära oss göra mål. Vi var nära så många gånger. jag har för övrigt gått från att vara back till center till forward. Lite skoj. Jag har alltid varit backtypen men inte nu längre.. Tänk jag kunde göra några mål med.. :)

Snart kommer Regina hit och ska intervjua mig om bloggning. Spännande. hehe.
Sen är det jobb 16-21.30 som gäller. rätt soft. Söndagar händer det inte mycket ändå.

Skola i morrn. Vi ska ta med en låt som betyder mycket. Finns ju tusen!! Men jag tror jag bestämt mig för Nixon - Tiger Lou. Får se.. den är mest ångestfylld. Men den betyder mycket för min egen styrka. Att jag ens kan lyssna på den låten idag betyder otroligt mycket..

2 kommentarer:

  1. Anonym3:49 em

    Verkar tydligen vara nåt manligt fenomen det där. Men visst är det så, att man inte ska gå och hålla saker inom sej. Blir bara katastrof tillslut. Dom får väll jobba med sej själva helt enkelt :) Vi är ju redan så bra ;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Anonym6:00 em

    Hallo.. Fan vad rätt du har om Mjölby då. Kanske Linköping inte skulle va så dumt än då..
    Japp ska gå den 16/2 i Norrköping.
    Du då? Ska du ge dom en chans till?

    Och eller hur Jennifer är inte dum på pooser :D

    SvaraRadera