11 december 2007

träna?

Jaha, försov mig idag. Kanske med flit men omedvetet vem vet?
Jag missade kanske inte jättemycket dock. var ju bara 3 timmar idag.
Idag borde jag gå och träna. Jag SKA gå och träna. Var väl typ 4 veckor sedan jag var i gymmet. Så det är dags så att säga. SKA gå ner nåt kilo eller två innan jag drar iväg. Det skulle kännas fint.
Sen ska jag städa lite med. Ikväll blir det nog att plugga en del. Micke ska spela tv-spel med nån av sina vänner.

jag åker om 50 dagar. Känns sjukt. Men shit vad spännande. och jobbigt att vara borta så länge. Men gött med värme. ja ni ser, jag är lite velig där med vad jag tycker/känner..

Förresten har jag sagt upp mig från mitt telejobb idag. känns bra. Det var inte motiverande sista tiden och skapade bara massa stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar