24 januari 2008

6 dagar kvar

träffade Paulina på stan vid nio i morse, vi solade. Skönt! Börjar få nån början till färg nu, bra att ha innan jag åker så man slipper bränna sig och sånt där. Sen tog vi en frukostfika på Coffehouse. Pratade massa skit. Tog en en kort tripp på stan. Jag insåg att jag gått upp mer kanske? Alla klädr är sjukt små på mig! Men men.. Lollo ringde och ville ha sällskap så när Paulina gick så satte vi oss på Yngves och fikade och kedjerökte. haha. Micke mötte upp sen för en lunch på stan. Fint.

En heldag på stan var fan inte igår!

ikväll ska jag hänga med mjölbybrudarna carro och sandra och lite andra. nice. det blir en bra helg med mycket fest och folk. precis vad jag vill innan jag åker!

nehe, duscha?

2 kommentarer:

  1. Anonym11:54 fm

    du vet att sola solarium inte hjälper nått mot att bränna sig av solen va? om de nu va solarium ni sola...

    SvaraRadera
  2. fast jo. på mig hjälper det en massa. nu har ju jag blandrashud som sällan bränner sig alls. har brännt mig på riktigt 2 ggr i mitt liv.. så... :)

    SvaraRadera