23 januari 2008

bla bla bla

så var det en vecka kvar tills jag åker.
ingen skola eller jobb fram tills dess.
nån som vill ses?
jag är upptagen på söndag annars är jag ledig fram till tisdag. tisdag är packdag. är det sent att börja packa dagen innan man ska iväg i 2 månader? jaja. va fan. jag gör alltid allt i sista stund. jag hoppas bara jag hinner få min bikini, min bok och min nya mp3 innan jag åker på onsdag..

kommer skriva på www.resedagboken.se med; tanija heter jag där. kommer skriva mer ingående om själva resan, landet osv där. här kommer det handla om känslor, funderingar och annat tjaffs.

i morgon ska jag fan gå och träna, sola och gå en sväng på stan. fixa med lite sydafrikanska pengar (rand) och kanske slösa bort pengar jag inte har? ja vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar