14 april 2008

aprilväder

Jag har skrivit 3/4 av skolarbetet nu. jag kommer hinna innan 23.59 inatt. det vet jag. men just nu klockan 15.41 är jag hemskt omotiverad. vet inte hur jag ska hitta motivationen heller. kanske i att om jag hinner klart i tid så kan jag gå och kolla hockey med lollo. det kan ju vara trevligt. eller kanske att jag får typ sova framför tv:n om jag är klar snart. skulle med vara trevligt.

jag har så mycket annat i huvet nu med.
göra slut, stanna kvar, glömma, förstå, hoppas, längta, vilja, orka
ja, jag tvekar NÅGOT mycket skulle man kunna säga.

det är så mycket som spelar in.
speciellt framtiden, drömmar och funderingar.

jag har inte gjort många val i livet som varit enbart egoistiska. kanske är det jag behöver för att hitta den där lyckan som jag inte riktigt känner idag?
jeg vet i fan faktiskt.

dessutom är det en till sak som gör mig jävligt nere just nu.
att köra på nån så att den dör och personen bara är 15 år dessutom,
det kan inte vara kul alls.
det är jobbigt att vara så långt bort då och inte kunna stödja..
fast jag vet att Du har andra vänner, närmre vänner, så det ordnar sig väl..

1 kommentar:

  1. Anonym6:00 em

    hahaha, vi kan nog lugnt säga att jag är en co-addict ;)

    SvaraRadera