14 april 2008

skolan?

1 h 45 min kvar tills arbetet ska vara klart.
jag har typ 1,5 sida kvar att skriva. kanske 2 om jag tänker efter.
jag är sjukt omotiverad.
men vad fan. det är ju bara komplettera om det inte är bra nog.
men nåt måste jag ju skriva på de frågorna med.
aja. ska börja snart. lovar.

Har varit och tränat innebandy. sjuuukt kul och skönt att röra på sig igen.
nu är det bara det där med fotboll. skulle jättegärna vilja lira lite igen!
men vet inte alls i vilket lag.
tål att tänkas på.

jag börjar komma in i vardagen igen.
ena stunden känns det bra.
nästa stund ger det bara ångest.
jag gillade vardagen i sydafrika bättre.
jag gick upp tidigt, jobbade, kom hem, slappade, gick ut ibland. skillnaden var bara att det var varmt och skönt, det fanns roligare saker att göra när jobbet var slut.
jobbet gav mig en lycka som jag har svårt att se att nåt jobb skulle kunna ge mig här.jag är så jävla splittad i det här och det beslut jag måste ta.

nej ni. jag måste fan plugga nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar