7 april 2008

måndag, stress, hunger

jag har i alla fall skrivit ett Cv nu. Ska bara börja på ett personligt brev med som passar för de flesta jobb. Ska mest söka jobb inom vården iofs så det ska nog inte vara några problem.

ja just det. har inget jobb i sommar. Vet DU något? säg till då! jag kan ta lite vad som hellst faktiskt! jag är bra på allt med så.... :)

Är hungrig med men har absolut ingen lust att laga något. Kanske blir en frukost så här runt 14.00? vem vet..

ska spela innebandymatch ikväll. Undrar om jag kommer dö? Jag är så sjuuukt otränad.

Bara så ni vet så är saker lika röriga som när jag åkte iväg i januari. Men jag orkar inte skriva om det...

Finns bilder på min bilddagbok från festen i lördags...

jävligt roligt inlägg Tania. INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar