6 april 2008

nattetänk

Once you go black you CAN go back!

jag är trött. jag har MASSOR att göra i morgon. jag spyr på verkligheten som kommer ifatt mig. jag vill bara gömma mig, inte synas och göra vad jag vill! det är så mycket i mig som skriker "hoppa av skolan och dra till kapstaden och kom inte tillbaka nåt mer" Men det är bara dumheter. Jag ska plugga färdigt, såklart. Det vill jag ju verkligen. Men med exuppgiften som ligger och väntar på att bli skriven innan 18 april så känns det inte lika kul längre. Fan. Måste ta tag i det i morgon. Det är bara så många andra tankar i huvet som gör det svårt att ta tag i!

Jordan, grannens 4åriga dotter i kapstaden, som vi lekt med en hel del, sa till Irina i fredags "I miss Tania!". hur rörd blir jag inte då.. fan. saknar så många, så mycket.

1 kommentar:

  1. Anonym11:40 fm

    Jag kan tänka mig att vardagen känns en aningen meningslös nu för dig? Att du vet att det finns så mycket annat som kan göras, och så många andra man kan göra saker för. Jag har hört fler som varit volontärer som säger samma sak - det är svårt att anpassa sig till den svenska grå lunken igen. Hoppas det inte känns alltför tungt bara, hjärtat! Kramar

    SvaraRadera