6 april 2008

baksmälla

Klockan är 17.35. Äntligen börjar bakfyllan gå över! jag har haft en hemsk huvudvärk! och bakfylleångest som vanligt..

det var en mycket trevlig fest igår! bäst var nog anna när hon började släppa loss till mr.vain och scatmans world. hahaha. det var skönt att få asgarva lite grann!
sen blev det Lorient och dynamo 77 + johnna lee. kollade dock inte mycket på johnna lee.. Fick höra ett och annat skvaller som var .. hm... intressant att få höra. Men vad säger man? Grattis?? Jag "bröt isen" i alla fall och kände att det blev en poäng till mig på något vis. Hur fan kan en del människor fortfarande påverka mig på något vis? Inte på det sättet att jag mår dåligt över det, men att jag alltid kommer bry mig. jaja. det blir lite lättare för varje gång i alla fall.

Sen blev det platens. det var najs. men det kändes inte som vanligt. kvällen i sig kändes inte som vanligt. det var konstigt att festa och varken rebecca, hanna, brandon, warren, irina, linton, wesley, patricia eller nån annan var där. det har ju blivit en vana att alltid ha de med sig på fest.
men lollo och jag hängde kvar på efterfest och det kändes lite mer som vanligt igen :) Det är inte klokt hur bra vän jag hittat i den tjejen på så kort tid. hon gör mig lite gladare och lite säkrare i det här svenska landet :)

---

jag vet att många har svårt att förstå mig men jag vill verkligen FLYTTA till kapstaden. jag vill inte bo i sverige. jag är ganska säker på det. mentaliteten tilltalar mig där och landet tog fram en sida av mig jag inte visste fanns. en väldigt bra sida. en sida som jag känner kvävs lite när jag är här.. svårt att förklara!

nu ska jag städa undan alla jävla burkar!

2 kommentarer:

  1. Anonym8:01 em

    hej! tack för igår, det var skitkul!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym10:22 em

    vad bra att din fest blev så lyckad!

    SvaraRadera