5 april 2008

natten till lördag

blev inget platens. jag var för trött
haha. så fort jag kommer hem så kommer jag in i det där lata igen.
trött!!??? vad är det?

jaja.

pratade med rebecca en bra stund på msn. hon är kvar i sydafrika 2 månader till. det kom till mig IGEN hur mycket jag redan saknar det. att jag bara vill vända tillbaka. bosätta mig? aldrig behöva utstå kall vinter och snö mer? ja tack.
se berg runt om mig när jag vaknar varje morgon, ha nära till havet och en stad med så mycket mer möjligheter än här...

rebecca vill dit och plugga våren 2009. vi ska planera det där! det ska vi! för jag ska tillbaka. jag bara vet det.

förlåt att jag tjatar.

jag fikade och hängde me lollo igen. hon är bra skit hon! tack för att hon finns säger jag bara! vi har världens sämsta humor för övrigt. men den är bäst trots allt. hur det går ihop sig? det vet jag inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar