27 april 2008

helgon.net

skrev dagbok på Helgon och det är konstigt för där kommer orden på ett helt annat sätt. Kanske för att det heter dagbok. Bara för att det heter blogg så är det som att man få en press på sig att man måste underhålla andra än sin egen tankeverksamhet.. I alla fall. Kopierade över texten hit.. :

så var man tillbaka på ruta ett. mitt liv spolas tillbaka 3,5 år. visserligen vet jag att jag har ett annat liv nu. ett rikare liv med bättre vänner och roligare förutsättningar. men det känns ändå som ett sjuuuukt stort kliv tillbaka. jag vet inte riktigt hur jag ska palla med det heller.

det som gör att jag håller mig vid liv är att jag SKA åka tillbaka till sydafrika i januari 2009. Så är det bara.. helst av allt skulle jag kunna flytta dit på obestämd tid. Men har skolan att slutföra så det får bli senare i så fall!

jag är så jävla ledsen att det blivit så här. Jag älskar honom. och han älskar mig. men vi har gjort varandra illa för många gånger nu.. det är för trasigt och det går nog inte att laga igen. vi har nog båda insett det tyvärr. det är helt sjukt. han var mitt liv. eller han var den största delen av mitt liv. det är verkligen som att skära bort halva mitt hjärta och kvar är fan i mig bara ett stor stort tomrum. det är konstigt. känslan är hemsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar