27 april 2008

sunday bloody sunday

hade världens jävligaste dröm. Om H och M. Ni vet en sån där dröm som utspelar sig på morgonen när man vaknar och allt är typ normalt sen händer det massa konstiga saker så allt känns ändå sjukt verkligt när man vaknar.. Den var riktigt jävla jobbig drömmen och snart kanske känslan av den släpper men den har inte gjort det än i alla fall. fan.

Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och den här veckan inte fanns. varför sa du något? nu går det verkligen inte. för det jag sa efter vad du berättat förstörde ännu mer. Nu är det försent. Vi är båda för trasiga

Att gå ut ÄR verkligen ganska överskattat. jag längtar efter sommaren då man grillar och dricker öl och bara hänger. jag har inte speciellt kul när jag går ut. det är alltid trevligare innan. och sen märkte jag igår IGEN att det är mentaliteten jag inte riktigt köper här längre. Jag stör mig så fruktansvärt på att folk ska vara otrevliga och avundsjuka och skrämda av varandra i stället för att vara trevliga och kanske lära känna nya människor. Nejnej, det kan ju vara farligt det..

Idag? Plugga en del borde jag göra. Kolla nya Greys Anatomy! Kolla lite L word. sova skapligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar