11 maj 2008

lite senare

klockan är snart åtta på kvällen. vad har jag gjort idag? Städat väldigt lite, tvättat en hel del och pluggat tillräckligt. Ganska ok för att vara en söndag måste jag säga ändå. Men jag har sjukt tråkigt och känner mig mycket ensam just nu. Jag gillar inte att vara ensam. Det är trist. Oftast. Självklart är det kul att då och då få ha ensamtid. Men jag har hellre nån i lägenheten, även om jag bara sitter vid datorn. Bara nån. Nån man kan ventilera med, bara fråga dumma frågor och säga saker till. Sen är det ju söndag med och jag är lite bakis och har måndagsångest. Det kan ju ha med det att göra att jag funderar så här. Jag vet inte.

Sista tvätten ska i maskinen nu. sen blir det nog tv hela kvällen gissar jag. Typ parlamentet, sanningens ögonblick och sen några nya avsnitt av One Tree Hill... Micke kommer hem runt halv ett från jobbet. Då ska vi nog sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar