11 maj 2008

sunday. sunny sunday

jag sitter inne. är trött och färdigsolad för den här helgen känner jag. ska iväg och handla tvättmedel snart och tvätta några maskiner. Kanske städa lite också. Äta kan vara bra att göra med, det har jag visst inte gjort än idag, jo en drickyoughurt har jag fått i mig..

Igår grillade vi grillspett med potatissallad och sallad och folköl till. det var najs det. men det blev lite väl kallt när solen försvann där efter 22.. Så vi gick till lollo och drack lite glögg, det gäller ju att fira sommarens ankomst ordentligt genom att göra slut på allt som har med jul och vinter att göra. så glögg passade bra! Sen gick vi till platens. det var trevligt. dansade massor, det var länge sedan sist. Sen kom jag hem vid halv fem för lollo ville bestämt inte gå hem utan vi vandrade omkring, pratade med folk och vandrade omkring lite till, tills hon fick sällskap hem av någen pöjk.. :)

Idag har jag solat och läst lite i "arbetsgruppens psykologi", sen tränade jag 30 minuter på Wii fit så nu är jag helsvettig. jag är en jävel på att rocka ringar i alla fall..

Jag är fortfarande lite halvglad bara men jag försöker mitt bästa att verkligen göra inspirerande saker och må bra.. Det går ganska bra, hoppas det håller i sig.

1 kommentar:

  1. Anonym9:10 em

    wii fit rockar! (och speciellt rockringen)

    SvaraRadera