8 maj 2008

äsch

ja verkligen äsch.
vem av er hade trott att jag skulle kunna hålla mig borta.
efter en dag av mycket sömn, mat på Nancy's och bio (Iron Man) så är jag på ganska bra humör. Har dessutom fått ett Wii Fit här hemma och jag är seriös och tror fan att det funkar. Kanske man kan hårdträna och gå ner lite fint till den riktiga sommaren är här? Det skulle vara najs.

I morgon fyller syrran 21 år. Ska till Mjölbyet och grilla. det är trevligt! länge sen jag träffa familjen helt klart, jennifer har vi setts sen jag kom hem från afrika?

Ska nog ta en lugn helg utan för mycket alkohol. Känner att jag behöver det.

Ni behöver inte undra hur läget är för det är inget jag kommer skriva om innan jag själv vet det igen. Rörigt är rätt ord i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar