9 maj 2008

sommarchill

Har chillat i trädgårdsföreningen i tre timmar med Lollo. Det var najs som fan.
kom fram en snubbe och sa "hej är ni bra på att ta emot komplimanger?" varpå vi svarade "nae...". Då sa han "det är jag, kan ni ge mig en var? jag går inte härifrån innan ni säger nån"
vi tyckte mest att han var pinsam och konstig och sa att vi inte kunde komma på någon. Men han gav inte upp. Fortsatte prata... "var tror ni jag är ifrån?" jag sa "stockholm" Han utbrister "va, ser jag ut som en snobb?" Jag tyckte inte man behövde va en snobb för att man var från Stockholm.. (han var från Lund) Sen frågade han om Lollo var "ett emo?" (han syftade säkerligen på hennes snedlugg och piercingar...) HAHHAHAHAHAHAHAHA. Vi sa att vi var 23 och inte var nåt speciellt.. Han frågade vad ett emo var för det visste inte han. Vi försökte förklara. Eh, skum prick. Han gick sen. Vi var nog inte så roliga som vi såg ut(?)..
Folk får gärna prata med mig, men säg något vettigt då? aja. dagens händelse typ. Annars pratade jag och Lollo mest förhållanden/kärlek och sånt där som är gött att prata med nån som förstår. Vi kom överrens om att ingen alls vet vad jag och micke är just nu, men det gör inte så mycket så länge vi mår bra.. Och det gör jag faktiskt nu och hoppas micke gör det med. Vem har sagt att förhållanden ska vara lätt liksom. Livet behöver lite utmaningar. Sen kan man ju tycka att det räcker med utmaningar för oss snart.. men men..

Nu ska jag åka till Mjölby och grilla. Hoppas det finns en öl eller två med att bli bjuden på. Det skulle sitta finfint faktiskt så här i sommarvärmen!

Träffa Johanna senare ikväll med. NAJS!! det var länge sen. ja riktigt länge sen.

hejsvejs

ps. jag mår jävligt bra idag och det är jag fan värd nu..

1 kommentar:

  1. Anonym6:14 em

    Hängde också i trädgårdsföreningen idag mellan typ 11-14. Men stället är ju rätt stort så inte stötte man på nån tania inte.

    SvaraRadera