18 juni 2008

offside

Jag älskar msn.
Sandra sa att ingen kunnat förklara för henne vad offside är så jag tänkte att va fan så svårt kan det ju inte vara. så här såg det ut:


Tania says:
zlatan får inte vara närmast rysslands målvakt av alla spelare på hela planen när bollen spelas till honom... det måste vara en ryssjävel mellan honom o målvakten

Tania says:
hahahahhahahha det blir så kul på msn

Sandy writes:



Tania says:
exakt. om den blå är zlatan? o det är när bollen SPELAS: inte när han tar emot den... för han hade kunnat stå bakom ryssbacken när henke larsson slog passen och sen sprungit ifatt den o tagit den där han står NU... förstår du?

Tania says:
hahahahahahahahahaha så jävla bra

Sandy writes:




Tania says:
mmm eller tänk att bollen slås mot målvakten... så springer zlatan dit.. då är det inte heller offside.. det är det som är det kluriga. att zlatan FÅR ta bollen närmast rysslands målvakt.. bara han onte stod där redan när bollen slås från henke..

Tania says:
försök nu rita det haha. fan vad pedagogiskt

Sandy writes:


Tania says:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tania says:
hahahahahhahaha så jävla bra ritat

Sandy says:
ha ha ha ha ha det var som fan

Tania says:
hur har folk INTE kunnat förklara för dig??

Tania says:
jag visste väl att du inte var så dum

Tania says:
det är DE som är dumma som inte kan förklara

Sandy says:
ha ha ja verkligen , jävlanötter

Tania says:
så nu vet du ikväll när du ska skrika OFFSIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2 kommentarer:

  1. ha ha ha love msn juh! =) puss på re

    SvaraRadera
  2. jag stavade oxå zlatan med S men jag ville bara uppmärsamma på att jag är medveten (nu iaf efter ett klagomål från peter) ha ha ha ha !

    SvaraRadera