24 augusti 2008

seg

Idag är jag mycket mycket bakfull. Mår inte jättedåligt men är sjuuukt trött, hungrig hela tiden och har en tunghet i skallen på något vis. Inte så att jag har ont, men det är helt enkelt tungt. Det blir pizza och film heeeela dagen. I morgon smygstartar skolan med en träff på bibblan med PBLgruppen. På tisdag drar det igång på riktigt igen. Ganska kul ska det ändå bli att aktivera hjärnan lite och att få träffa alla som man inte träffat på hela sommaren. Nu har jag dessutom släppt precis all ångest som Norrköping en gång i tiden skapade. Det är över nu! Skönt som bara den. Jag har bara en sak som inte är ordnad, PRAKTIK. Någon som jobbar någonstans där jag skulle kunna göra praktik. Vad som helst som har med socialt arbete att göra. Kanske på DIN arbetsplats eller din mammas, eller din väns? Var som helst. Hojta till!

Nu liggläge i soffan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar