25 augusti 2008

skola, fika, hänga, diska

Idag var det mjukstart med skolan. Lite grupparbete med PBLgruppen på biblioteket. Trevligt som fan att träffa de igen. Pratade en hel del skit men fick ändå lite gjort, eller en del planerat i alla fall. Det blir nog bra det här.

Vi var klara redan innan 12 så jag fick med mig Lollo på fika. Sen kom även Tommi och hängde lite o domkyrkoparken. Gött väder idag ju!


Nu är jag hemma och har diskat och även hittat mina antekningar för vårat arbete sedan i maj som jag trodde jag slarvat bort. Phu!!

Jag borde plugga lite, skriva en intervju. Fan. orkar inte.. Senare?

1 kommentar:

  1. Anonym5:41 em

    hej! nja, asså hon har ju sin affär o det är bara där hon jobbar...tror hon fått det där som nåt "extrajobb" fast hon behöver väl inte göra så mycket mer än att skriva på några papper..hmm..
    men tror man blir sånt genom "överförmyndarna"..sa hon..lycka till iaf!! :)

    SvaraRadera