15 oktober 2008

Blond


Ångrar lite att jag färgade håret. Men å andra sidan var det inte så ljust längre. . Ja ja. Strunt samma. Jättebra på praktiken. Älskar kidsen, det är en annan jargong (stavas det så?) än hos svenska barn. Jag märker mer och mer efter sydafrika och nu att jag har lättare att jobba med killar än tjejer. Går vara lite tuffare och skämta på ett annat sätt. Stockholmsresa och fotbollsturnering planerat inför höstlovet. Kul! Hem nu och tvätta och prata med M. Hoppas saker kan bli bra och kännas bra snart. Vet att mycket ligger hos mig. Men svårt när det är något man mår dåligt över och behöver prata om ÄVEN om det gått lång tid, och den andra inte förstår det. Ja ja. Jag är ju sådan, grubblar något sjukt mycket och har alltid gjort det om allt. Kan inte bara ändra på den jag är helt och hållet. Kan försöka tänka mig för men inte ta bort något som är JAG. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar