15 oktober 2008

fjantTania

jaha, dags att vara lite nörd då. vad tycker jag om veckans idol-låtval?

tänker inte kommentera alla men:

Lars : One - U2. En av mina favvolåtar och en låt jag tror han kan göra bra!
Johan: Beutiful Ones - Suede. Hm... kan bli jälvigt falskt, lite för mycket sång och för lite artisteri för johans stil.
Yazmina: Born to make you happy - britney spears. kommer bli lika mycket högstadieuppvisning som förra veckan. bra, kanske hon åker ut!
Robin B: Torn - Natalie Imbruglia. Kul! Han gör ännu en tjejlåt, förra veckan tyckte jag han var grym när han gjorde en egen tolkning av Mercy!

så, hejdå yasmina hoppas jag VERKLIGEN!

1 kommentar:

  1. Anonym8:33 em

    hur Lars än gör måste det ju bli bättre än förra veckan. jag ryser fortfarande när jag tänker på det.

    ut med Yazmina!!!

    SvaraRadera