9 oktober 2008

ledigt

jag tog ledigt idag, kände mig jävligt trött och trälig bara. ska försöka få lite saker gjorda idag med. som att träna lite här hemma på cykeln, färga håret och gå ner på stan för att sola och fika. viktiga saker alltså! haha. ska faktiskt städ lite här hemma med. det behövs.

kollade låtvalen för idol och Lars ska sjunga James blunt - you're beutiful. VARFÖR? för att juryn sa att han var sveriges svar på just james? Fy fan. Johan som är 16 valde Viva La Vida, hur kommer det sig att en 16åring fattar mer än en 28åring? bläää. men förhoppningsvis gör han om den till en bättre version. förhoppningsvis.

på lördag ska jag spela fotbollscup. 11manna. utomhus. kan ju låta som om jag är dum i huvet. så är det kanske med, men va fan, saknar det ju en hel del. ska bli skoj. kommer dock leda till cepefylla på lördag kväll i mjölby haha. men det kan jag ta. ska ju till rockbesten (f.d. mc-klubben) och det brukar vara de absolut roligaste tillställningarna om året. wooohooo. någon som vågar följa med kanske och vidga vyerna utanför ågatan/platensgatan?

nehe, nu till äta, cykla, städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar