8 oktober 2008

twice

jag har börjat skriva på min andra blogg igen. för jag är sjukt trött nu. på mig själv. ska börja träna, ska framförallt sluta äta så kasst som jag gör. nu jävlar. och snälla ni som vill, kommentera lite, peppa lite, tipsa om mat och träning osv. det skulle göra mig glad som fan.

www.taniasincic2.blogspot.com


förresten. jag undrar vilka 70 personer som läser här varje jävla dag. några kan jag komma på själv, ni som är självklara, och så vet jag det finns några få som är så jävla nyfikna men är för stolta och balla för att erkänna det, men ni andra då? resterande typ 40? vilka är ni?? please someone, stilla lite av min nyfikenhet? tar det ju som en komplimang att Du läser, oavsett av vilken anledning..

2 kommentarer:

  1. Anonym8:56 em

    Hej Tania.
    Jag brukar läsa din blogg. Tycker det är kul eftersom vi träffas så sällan, vilket vi för övrigt borde ändra på!
    Hälsningar Åsa Ernersson

    SvaraRadera
  2. :) KUL! precis en av de personerna jag inte alls visste om.

    ja, helt klart, vi bor ju inte så långt bort heller. nu blev ju micke sjuk lagom till helgen då vi skulle ha setts. typiskt.

    SvaraRadera