26 oktober 2008

oj oj oj

herregud vad jag är bakis idag. det blev en jävligt kul kväll igår. hemma hos lollo var det födelsedagssång, paket, musik, chips och dip, mycket snack på balkongen osv.
sen gick vi till maxim allihopa, då alla inte var 20. roligare att gå till samma ställe, även om platens är trevligare. på maxim blandade pia farligt billiga och farligt starka drinkar till mig. sen gick jag och några vidare mot platens. där dansade jag fan heeeela natten. jag blev lite förvånad när jag kollade på klockan och de visade kvart ÖVER tre. då kommer chris fram och säger "ja men det är ju vintertid nu, så vi har en timma till" haha! så det var bara att dansa vidare. najs. träffade pia utanför och hade sällskap med henne hem, efter att vi köpt var sin liten påse på chili cheese :)

idag är jag som sagt äckligt bakfull och ska åka till mjölby och mamma om 1 timma. fy fan. inte pigg på det alltså. men men.. en del saker måste man göra.

en stor ursäkt till anna och frida som jag inte fick tag på när vi skulle ut. de skulle mött upp oss. men men. synd ni inte kom till festen innan, hade varit trevligt att ha er där. men jag förstår!

nu ska jag ligga i soffan innan jag måste kravla mig upp igen och gå till tåget.

1 kommentar:

  1. Anonym9:57 em

    Vi får ta igen det nästa helg? Kram!

    SvaraRadera