6 november 2008

diskussion

jag har lite svårt för det där med porr.
vet att alla har väldigt olika åsikter om det här.
men jag förstår inte grejen.
kan folk inte fantisera?
är det verkligen så upphetsande att se vilt främmande människor ha sex på ett sätt som "vanliga" människor inte har? att se tre tjejer vara undergivna mannen varje gång? att killen alltid "sätter på" tjejen? hur ofta får tjejer orgasm i porrfilmer? nej men jag glömde, det är ju bara mannen som ska bli tillfredsställd? eller? har jag missat nåt?

nu vet jag ju att det finns massa olika sorters porr. men jag pratar om en viss kategori nu. jag förstår det bara inte. vet inte varför. känns bara äckligt och patetiskt liksom.

just det att det är tjejerna som ska ligga och ta emot eller suga av eller bli påsatt i analet. vad får killarna stå ut med? tror folk att det är så sex går till eller? usch. man blir ju mörkrädd.

nej va fan, ska ni onanera kan ni väl göra det till fantasin av nåt som är verkligt i stället?

vet att det är dömmande, men jag tycker att det är lite äckligt och patetiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar