5 november 2008

ok.

jag skriver här för MIN skull.
jag försöker inte smutskasta någon, jag tycker jag är ganska tydlig med alla fel och brister jag själv har också. eller hur? jag skriver mest om hur jag känner eller hur jag mår. och jag ljuger aldrig. jag vet inte var gränsen går för vad man "får" skriva men jag skriver om mig och hur jag är och mår hur mycket jag vill. så känner jag.

vet att många tycker det är konstigt att man blottar sig så här. men jag tycker inte det. jag står för den jag är och hur jag mår. bra eller dåligt. om man inte klarar av det, ja då, gott folk, är det bara sluta läsa. svårare än så är det inte.

jag skriver inget för att såra någon. jag skriver för att få mig själv att må blir bättre. så enkelt är det. jag har många ggr tänkt sluta, men faller alltid tillbaka hit och varje gång jag skrivit så mår jag lite lite bättre. hade en gång i tiden en riktig dagbok och den fungerade bra. har försökt med det igen, men det går inte. orden faller inte lika bra. vet inte varför.

jag ber om ursäkt om jag sårar någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar