5 november 2008

lögn?

om man gör något som man vet är fel, eller skadar någon annan och sen inte berättar det, men ber någon att INTE berätta det för mig. ljuger man då eller undanhåller information? den man ber ljuga är även min bästa vän. eller förlåt. inte ljuga "inte säga nåt". och förresten. vad är det för skillnad på att ljuga och undanhålla information, egentligen? om man vet att man gjort fel?

någon som har en åsikt för jag är fan förvirrad, arg och ledsen. mest IRRITERAD


hur blev JAG den dåliga i det här? JAPP, JAG LÄMNAR DIG, MEN PGA VAD DU GJORDE. så, egentligen gjorde du slut med mig den där kvällen på platens genom att visa vad du egentligen ville, eller vad du INTE ville helt enkelt. så, du gjorde slut med mig och jag håller med, så jag drar? vi säger så va?

ja jag är lite bitter och arg idag. förlåt. men så är det. ingen smutskastning. bara mina åsikter, kom ihåg det. inga lögner, bara tankar. kom ihåg det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar