20 november 2008

Morning glory


Det borde vara förbjudet att gå upp innan sju. I alla fall på vinterhalvåret. Det är kolsvart ute. Usch. Jag ska jobba till halv tre i dag. Sen ska jag hem och bara slappa som fan. Kolla på några avsnitt prison break kanske :) jag älskar att ha en hel serie att kolla på. Slippa vänta på nya avsnitt. Jag vet inte hur jag känner och mår. Känner bara tomhet. Har inte fått känslan av lättnad eller "oh vad rätt jag gjort" än. Vi får väl se. Helgen väntar med vin hos johanna på fredag och hej då fest hos pia och kajsa på lördag. De åker ju till åre nästa vecka för säsongsjobb. Kommer sakna de spontana platenskvällarna. Om det suger som nu så kanske jag åker upp över jul. Har faktiskt ingen lust alls att fira jul i år. Vi får se. Nu ska vi se hur det blir att få upp 20 ungdomar till skolan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar