13 november 2008

Nej men.


Visst är det intressant när man möter någon, ser att hon eller han har sett en, men ändå går människan bara förbi? Jag vet inte, men jag säger nog hej till alla jag vet vilka de är och vet att de vet vem jag är. Lite överdrivet kanske :) men hoppas mitt hej idag uppfattades som ironiskt, för det var det. Jag är på väg till praktiken, idag ska vi på konferens med de andra boenden från andra städer. Kommer bli givande och intressant tror jag. I kväll blir det markus krunegård med jocke frida och anna. Kul!

5 kommentarer:

  1. Anonym3:22 em

    Hej,

    Surfade runt lite och hamnde tillslut här. Du vet nog inte vem jag är men jag tror att vi spelat fotboll mot varann när vi var små.. ^^
    Jag spelade i Kenty på den tiden!

    Aja, ville bara peppa dej lite, läste igenom din blogg o förstår om du har det tufft..

    Hoppas det löser sig med allt och att det snart känns bättre..
    Sätt dig själv först och tänk på vad DU behöver och mår bäst av i det långa loppet.

    Allt brukar bli som det är tänkt i slutänden så oavsett hur det "slutar" så kommer det nått bra ur det. :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. hej åsa!
    nej till namnet vet jag faktiskt inte. kul att du kommer ihåg mig då. (oavsett vilken anledning, kanske var jag en dryg jävel på planen när jag var liten haha)

    tack för de om tänksamma orden! du har rätt. det är lite svårt ibland bara att tänka så.. :)

    skulle vara kul att veta vem du är. facebook? bilddagbok? blogg?

    //Tania

    SvaraRadera
  3. Anonym4:50 em

    Njaa.. ;) Minns dock att du var väldans duktig!

    Finns på Face, min mail är asaj_5@hotmail.com!

    Må så gott sålänge!

    Krams*

    SvaraRadera
  4. Anonym5:43 em

    jag vill inte på något sätt försvara någon... men om personen du träffade är ens hälften så mycket dagdrömmare som jag så skulle en elefant iförd klackskor kunna passera på gatan utan reflektion. jag får ofta kommentaren att folk sett att jag tittat rakt på dem och de har vinkat... och jag ser naturligtvis ingenting... men så är det ju jag också :)

    SvaraRadera
  5. ha ha. fast nej så var det dock inte. när man möts med blicken och blicken kollar ner i marken för att sen titta rakt fram.. haha .. ja då kallas det ignorans på hög nivå. jag tycker bara sånt blir så fånigt.det är ju ganska tydligt beroende på vem som gör det också..

    SvaraRadera