13 november 2008

hej hej!

Jag kan inte rå för att jag tycker det är lite småkul, men framförallt intressant. Det där med att inte blanda in gemensamma vänner, det var ju inte jag som kom på. Dock erkände jag att jag höll med och att det är onödigt. När det är åt andra hållet verkar det dock ok. Jag kände bara att det kändes lite "Hej vi går i högstadiet och låtsas inte se personer som vi råkat ha en diskussion med", så jag skrev några rader om det. Mer än så var det ju inte. The End.

Konferensen var intressant. Nyttigt att få andra infallsvinklar från liknande organisationer. Mycket roliga och heta diskussioner. Sådant gillar jag ju, som ni vet, på gott och ont.. :)
Ska jobba på lördag, ungdomarna har öppet hus på skolan och sen på eftermiddagen vet jag inte vad vi ska hitta på. Vad gör man i Mjölby en Lördagskväll när man är 16-18 år? Jag borde minnas, och det gör jag kanske. Jag tycker inte att de ska pyssla med samma saker dock. Haha.

Ikväll blir det Krunegård med Joakim, Frida och Anna. På Fredag ännu bättre, Tiger Lou. Oj vad jag ser fram emot det! Det kommer bli bra som fan tror jag. Herr Kellerman är en otrolig musiker må jag säga!

Nehe, nu in i duschen sen ner till Jocke på lite förfest utan alkohol. jag ska gå ut nykter hela helgen har jag tänkt. Bara dansa av mig och umgås med vänner. Skönt när man kommit dit att man faktiskt kan uppskatta att vara nykter på krogen. Det går faktiskt. Det känns lite som att man är 15 igen och går till fritidsgården för att träffa sina vänner. :) Det är bättre än att vara hemma med bara en vän, nu får man ju träffa en massa olika vänner och bekanta. Bra grej! Och dansa är alltid kul.

2 kommentarer:

  1. Anonym5:40 em

    jag har hämtat biljetterna. duktig jag :D

    SvaraRadera
  2. mycket mycket imponerad är jag sara :)

    SvaraRadera