27 november 2008

serier

Serier som just nu räddar min otroligt tråkiga vardag:
Californication - snusk har aldrig förr varit så humoristiskt, Duchovny gör en grym jävla roll
Prison Break - fortfarande äckligt spännande, men jag är ju bara på säsong 2. Men jag gillar sättet allt är uppbyggt på, snyggt.
Entourage - Roliga dialoger, Ari är bäst. Stellan skarsgård var sjukt kul sist
Gossip Girl - O.C kommer alltid vara favoriten när det gäller sånna här serier, men det duger!
Ugly Betty - jag bara gillart
Heroes - Det är bra, men tro det eller ej, jag börjar tröttna lite, hoppas det vänder snart
Greys Anatomy - Feel good..
Life On Mars - Charmig serie och jag vill till 70talet lite grann
House - Gregory är en fantastisk karaktär
90210 - när jag är riktigt uttråkad så duger det

Men när kommer weeds och L-word tillbaka? saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar