29 december 2008

negativ

just idag känns det skit.
jag börjar få lite panik. allt har med pengar att göra. Csn har inte svarat än, vilket betyder att jag inte vet om eller när jag får pengar så jag kan boka flyg till sydafrika. dessutom har jag en cepehög elräkning då de tydligen räknat fel i ett år av min förbrukning? just nu känns det som att jag lägger ner alla planer, bara skiter i precis allt och låser in mig så jag inte gör av med en enda krona. orkar inte med sån här skit ärligt talat. känns som att jag inte kommer komma iväg... och jag vet vad det skulle göra med mig. jag kommer gå ner mig.

FAN

2 kommentarer:

  1. Anonym4:38 em

    Hej!

    Fotbollstjejjen här igen som du inte kände igen! ^^

    Hoppas allt e fint och att du snart mår bättre.

    Har i flera år funderat och känner att jag nångång i mitt liv skulle vilja åka och arbeta som volontär. Kom att tänka på att jag skulle kolla med dig hur det funkar? Kanske inte är som volontär du åker till Sydafrika men du kanske vet vart jag kan vända mig, finns ju tusen olika organisationer..

    Känner att jag måste börja forska lite i det hela.. :)

    Hade fint sålänge och krya på dej!

    Kram

    Åsa

    SvaraRadera
  2. ja jag har lite tips, var där som volontär förra året och ska göra det i år igen.. lägg till mig på msn ? lite lättare att prata så..

    tanija_cs@yahoo.se

    /Tania

    SvaraRadera