20 december 2008

nothing to do

Lördag kväll klockan 21.54. Jag har fått tillbaka min jobbiga huvudvärk. Känner mig sådär totalt astrött igen som jag gjort tidigare i veckan. Förstår inte var det kommer ifrån!

Idag har jag fått lite saker uträttade i alla fall. Jag var förbi hos Zacke och fixade autograf till Wilmer, han kommer bli asglad. Jag var och solade en stund. Har varit hemma och städat och packat upp lite saker. Lagat mat. Kollat på Låt Den Rätte Komma In. En ok film, men inte min grej riktigt. Men för att vara en svensk film var den rätt ok. Har dessutom kollat på lite Ugly Betty. Måste säga att senaste säsongen är riktigt bra. Den blir, till skillnad mot många andra serier, bara bättre hela tiden!

Jag ska kolla ett avsnitt till, sen kanske sova? TRÖTT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar