21 december 2008

tack sussie

Jag och Sussie ska gå och träna i morrn. Tack för det. jag HATAR faktiskt hur jag ser ut nu. Jag har aldrig vägt så här mycket och varit så här otränad. Alla mina kläder är för små och jag får etthundraelva magar närjag sitter ner. Jag gillart verkligen inte och om 6 veckor ska jag gå i bikini igen. vill faktiskt känna mig nogorlunda bekväm i mig själv då. Att känna så här är så nytt för mig. Visst har jag gjort det förut, alltså tyckt att jag borde vara smalare osv. Men inte på allvar, jag har aldrig behövt tänka på sånt tidigare. Nu är det fan på väg åt fel håll på riktigt. Så. I morgon börjar det. Gymmet först, sen simma. Sen hem till Sussie och äta nyttigt!

Jag ska verkligen fixa det här. Ni kan följa allt på min andra blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar