17 december 2008

oj vilken jäkla dag

jag är helt slut!
gick upp vid halv sju och åkte vid halv åtta till mjölby. där hämtade mamma upp mig. nadine var med också, och mammas jobbarkompis. vi var framme vid 11 efter raka vägen dit (- en kissepaus). Jag och nadine var färdiga vid 16. då hade vi även gått i alla de kassa förbutikerna med skräp i. det är ju bara gekås som har nåt att erbjuda på riktigt. allt annat är halvbilligt och halvgammalt. tråkigt! jag hittade i alla fall massa julklappar och även en del saker till mig själv! fint då! jag ska ta en vända innan sommaren och åka förbi lager 157 med, känns lättare att hitta sommarkläder och skor sådär än jeans o varma tröjor, det är man ju lite mer kräsen med helt klart.

jag är sjukt trött och ska störta i säng tror jag. skola i morgon, redovisningar och julavslutning. jag ska redovisa genom att ta upp ett dilemma som uppstod på mig praktik.. mer om det i morrn, när jag vet mer av hur de andra svarade. det är ett dilemma som jag var med om personligen så det ska bli intressant o se om de andra tycker jag agerade rätt.

nu skrev jag utan punkt och stor bokstav igen! aja baja. men det går ju så mycket snabbare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar