10 december 2008

årets julklapp 2008

En upplevelse. Japp, det är årets julklapp. Och jag tror jag gillar det. I dagens extremt materiella samhälle där alla bara ska ha det nyaste av allt, det coolaste av allt, det snyggaste av allt, så vill jag faktiskt hellre få en resa, en Spahelg, en konsertbiljett, en biobiljett, en utflykt tillsammans med nån jag gillar, ja lite vad som helst som man GÖR och UPPLEVER i stället för att bara få en GREJ.

Men ok, det finns massa grejer jag vill ha med. Eller, några i alla fall. Det jag mest önskar mig är en kamera, men det får jag nog inte. Annars önskar jag mig väl allt det vanliga som de flesta vill ha tror jag. Jag kommer inte på en enda sak just nu som jag verkligen önskar mig förutom just en kamera. Nej, ge mig en UPPLEVELSE någon! Ge mig årets julklapp NU! (ps, Coldplay släpper biljetter till sommarens konsert i morgon!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar