10 december 2008

trött

det spelar ingen roll vad alla andra tycker. det är lika jobbigt för mig ändå. det här handlar om vad jag känner och hur jag ser på mig själv.

trött på det här nu!
trött på att var sjuk!
vill kunna träna!
trött på att väga mer än jag någonsin gjort.
trött på att alla kläder är för små.
trött på att inte gilla vad jag ser i spegeln.
trött på att känna så här!
har aldrig varit så här missnöjd förut och jag vill faktiskt kunna göra nåt åt det. men det kan jag inte för jag blir fan aldrig frisk! huvudvärk och ont i bihålorna varje dag nu i 10 dagar. sov 12 timmar inatt och är fortfarande död när jag vaknar.

I morgon ska jag fan vara frisk och jag ska fan gå till gymmet. jag ska komma i mina kläder igen och jag SKA trivas med att visa mig på stranden om 2 månader. JAG SKA!

I-landsproblem, I know. Men jag gillart inte. Inte alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar