18 december 2008

sliten

Jag känner mig helt sliten. Astrött rättare sagt. Hade sett fram emot att komma hem idag och bara slappa och kunna sova ut i morgon. Men i stället ska jag jobba 8-16, MEN pengarna välkomnas mer än sömn just nu. Bra skit. Jag ska dock sova ut i helgen, inte gå ut, inte slösa pengar, slappa till tusen. Ska dessutom plugga en del, städa desto mer och träna massa wii fit. Det är vad min lördag och söndag ska handla om! Känns ganska bra. Har en fest hos Lövet i eskilstuna jag gärna vill ha råd att åka på och så ska jag till västervik och Lollo på nyår. Lite tåg där som kostar pengar. Men ska verkligen försöka få råd med båda delar, då får jag spara in på annat helt enkelt. Inte helt lätt inte!

CSN saknade ett papper från mig såklart så nu kommer jag inte få klart det innan julhelgen, skit. Men det ska nog ordna sig ändå. Jag SKA komma iväg på något sätt. Så är det bara. Peppad som fan på att hjälpa John ute i Phumlani (kåkstad) och hjälpa till med dagiset och allt annat. Peppar ännu mer på den dagen jag får se alla pojkarna på St Margarets House. Kan inte FATTA att jag ska få krama om Rushan igen. Helt sjukt.

nej nu ska jag kolla tv. är så jävla trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar