18 december 2008

Early


Sitter och väntar på bussen. Är sjukt mycket skönare att åka buss hela vägen än att ta pendeltåget. Tystare, lugnare och skönare säten. Från och med i kväll ska jag bara vara hemma hela helgen, inte göra av med en krona. Men jag ska göra massa saker. Packa upp allt som inte är det, städa och diska och självklart se massa avsnitt av serier och kanske någon film. Ska bli skönt. Fest blir det på juldagen med sandra och anna? Och säkerligen en massa andra gamla vänner. Hoppas på att malin larson kan hänga på. Vore kul. Och johanna är väl hemma från stockholm hoppas jag. Det blir nog bra. Synd att det är så jävla mycket folk ute bara . Jag har ingen biljett, det brukar alltid lösa sig ändå! Nu ska jag på bussen, lyssna på musik och kanske sova en halvtimma?

1 kommentar:

  1. Anonym10:28 em

    Jag har ju inga beiljetter heller. Det får lösa sig. Det blir nog tipptopp!
    Johanna kommer hem imorn så hon är på!
    Kram

    SvaraRadera