15 december 2008

sova?

jag borde gå och lägga mig nu. ska upp om 8 timmar, och det tar ju alltid ett tag att somna med. Börjar bli jävligt nervös för sjukhuset men det går nog bra.

i morgon kväll ska jag kanske åka och träna fotboll! det ni! det var länge sedan sist nu. pepp som fan. får se om jag orkar bara. först sjukhuset, sen ska jag till norrköping för att jobba med specialarbetet med zandra några timmar. men jo, jag ska verkligen försöka orka, för fotboll inomhus det är ju bland det roligaste jag vet!

NU BLIR DET HOPP I SÄNG!

3 kommentarer:

  1. smygläser du o då, o nu fick ja se om fotbollen, e de i ryd lr? Isf tycker du ja du ska komma, jag hängde på o lattja m studenter förra ggn o de e faktiskt kul! Ingen som känner ngn typ o de e mest på skoj, jag är väl sämst, men kul o lattja endå haha..
    ja om de nu va den fotbollen du snacka om haha kan ju varit ngn helt annanstans :) Hade! M

    SvaraRadera
  2. haha ja om det är klockan 20 i ryd? vilket sammanträffande i så fall! Ill be there.

    SvaraRadera
  3. haha jo de e de..
    cs imorn då!

    o ps: ja, självklart finns de ju dem som gillar de, men många av dem har lämnat stan, tror jag tjatat på de andra i år om den saken... men men... de som jag hängde med på "people tiden", de sviker också.. haha så kan de gå, men ja brukar smita in där endå!
    platens skulle jag vilja säga är näst inill de enda stället som funkar nglunda för mig... tom min hippiepappa hängde ju där nere way back then iofs haha..

    SvaraRadera