15 december 2008

Trött.


Det var inte jätteskönt att sticka och suga i Knölen. Men jätteont gjorde det inte heller. Nästan hela är borta nu, den tömdes på vätska i form av blod och var och gud vet vad mer. Förhoppningsvis är det en strumaKnöl och inget farligt alls. . Jag är trött som fan nu. Tål tydligen inte nålar nu för tiden. Mår jag var liten tyckte jag typ att stelkrampsprutan var rolig att ta. Är på väg till norrköping nu för att skriva lite på spec.arbetet. Sen ska jag direkt och jobba i mjölby. Blir alltså ingen fotboll tyvärr. Men pengar behövs så det gör inte så mycket. Det är ju ett roligt jobb dessutom. :)

1 kommentar:

  1. Anonym2:20 em

    Hejsan!
    Jag vill gärna höra lite om hur du hade det där?
    Min mail är:
    suzanna2000 at msn punkt com

    :)

    SvaraRadera