15 december 2008

tidsfördriv!

A is for age:
24
B is for booze of choice:
vitt vin, cider, kall öl, mjölkdringar a la zlatan :)
C is for career:
Socialt föFeträndringsarbete, helst med ungdomar på något vis!
D is for your dad's name:
franko
E is for essential items to bring to a party:
drinks and humor
F is for favourite song at the moment:
familjen - det snurrar i min skalle
G is for favourite game:
soccer
H is for home town:
mjölby
I is for instruments you play:
ytterst lite gitarr (och blockflöjt haha)
J is for jam or jelly you like:
hallon och persika
K is for kids:
2-4 st!
L is for living arrangements:
här o var med vem som helst..? :)
M is for mother's name:
eva-gun
N is for name of your crush:
M is for...
O is for overnight hospital stays:
jag är inte så knusslig
P is for phobias:
spindlar.
Q is for quotes you like:
"jag tror inte på gud. jag tror på mig själv"
R is for relationship Fetthat lasted the longest:
4 år
S is for sartorial style:
jeans, linne. helst svart och vitt
T is for time you wake up:
om jag är ledig? 11-12..
U is for underwear:
hipsters
V is for vegetables you love:
ruccola sallad, gurka
W is for weekend plans:
none Fetyet
X is for x-rays you've had:
handen, tänderna, armbågen
Y is for yummy food you make:
potatisgratäng!
Z is for zodiac sign:
skorpion
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till:
ingen. det är frivilligt att kopiera dock :)
Ä är för älsklingstrend:
gamla trender? fint folk kommer sent...
Ö är för en önskan just nu:
pengar. japp. PENGAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar