22 januari 2009

ADHD

Ska snart iväg och träffa Zandra. Jag känner mig lagom pepp på att plugga idag. Speciellt när det gäller intervjudelen, usch, hoppas Zandra känner sig peppad. Vi får se till att skriva nån sida idag i alla fall, skulle vara bra att ha det gjort. Skolan är väl inte det roligaste jag vet just nu så det gäller att bita ihop och tänka på hur lite lite tid det är kvar! Bara 2 månader i skolan ju efter praktiken. BRA!

Ikväll SKA det bli lite wii fit har jag tänkt. I alla fall 45 min. Ska slå några rekord tror jag. Jag har ingen som helst motivation till att gå till gymmet, jag tycker ju sällan det är kul alls. På lördag förresten, MATCH ju, mot HBK tror jag. Undrar vilken position jag får spela på.. Mittback känns tryggast, där gör jag nog bäst ifrån mig i ett lag jag aldrig spelat i. Innermitt är ju också kul, men sjukt jobbigt, får ju springa som fan!

jaja, time to go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar