20 januari 2009

some days..

den lediga dagen blev till en kass dag av för mycket tid till att tänka och grubbla och fundera. antar att jag inte gjort något av det på väldigt länge och det är en del av mig och nu kommer allt på en gång i stället för i små portioner som annars. jag vill bara bädda ner mig i sängen och gråta ut allt. vad jag ska gråta ut? jag vet inte riktigt men en massa småskit som legat på lager antar jag? jag är inte van att må bra tror jag, så när jag gör det för länge så sätter hjärnan igång att hitta massa fel. för ni vet att om man mår dåligt så blir det inte lika jobbigt med motgångar, man blir inte lika besviken och är redan dr nere och gräver OM det skulle hända nån skit. fy fan jag måste sluta tänka så här. det var som sagt länge sedan nu, men idag är en sån dag bara. de kommer ibland. Erika är nog den som förstår mig mest i det jag beskriver..

just need your arms around me and you can't see that!

2 kommentarer:

  1. Anonym7:44 em

    <3
    i sure do!
    vi får peppa på fredag.
    när det blir sådär jobbigt, så brukar det funka att tänka på det man har framför sig. och tänk vad DU har framför dig :)

    :*

    SvaraRadera