20 januari 2009

Ledigt som fan

Idag är första dagen på två veckor som jag är HELT ledig. Jag har inget att göra. Annars har det varit något varje dag, även om det bara varit att få iväg ett brev till CSN så gör det ändå att man inte är helt ledig, något måste planeras för att bli gjort. Det har varit mycket skola och mycket olika saker i skolan, och mycket csn, en JÄVLA massa csn.. Idag är jag helt helt ledig. Det ska jag ta vara på och bara vara hemma, slappa, ligga i soffan, äta vid tv:n, pilla mig i naveln! Tisdagar är ju seriernas dag och idag bjuds det på L word (yeeeey ny säsong), Gossip girl, One Tree Hill, House.. Najs!

Eftersom jag är hemma hela dagen lång kommer det säkerligen att bjudas på mer inlägg under dagen..

2 kommentarer:

  1. Anonym4:04 em

    CSN är ta mig fan aldrig nådiga mot en. Hatar skiten!

    SvaraRadera
  2. Tja! Det later hur skoj som helst.
    Vi bor straxt utanfor Johannesburg :).
    Vet inte hur lange vi blir kvar har, har bott har i snart 8 manader.Trivs som faan :)

    SvaraRadera