14 januari 2009

födelsedag idag

det är ingen fara med mig, det jag skrev igår, det är inte SÅ alllvarligt som det låter. Det är mest irriterande och en besvikelse. Något jag försökt förklar i år att det sårar mig, även om det inte är FEL i sig. Men jag pallar inte med sån skit och då kanske man kan låta bli trots att det kanske inte är hur fel som helst. Hur som helst så förväntar jag mig en ursäkt och tills dess är det som det är. Och med ursäkten vill jag fan i mig ha ett slags löfte med, för det här kan INTE upprepas. (jag vet inte vad jag hoppas på, varför skulle det gå denna gång liksom).

Aja, till skolan om 25 min. Är inte så sugen kan jag lova. men men..

förresten. Lillasyster Nadine fyller år idag! 17 år, ja jäklar i mig vad alla blir stora!


2 kommentarer:

  1. Anonym5:39 em

    Jag tänkte fråga vad du var ledsen för, men kom på mig själv med att snoka.

    Hoppas du mår fint snart hur som helst!

    SvaraRadera
  2. :)
    det är lugnt.
    men inget jag vill skriva om här.
    inget jätteallvarligt och det har väl typ gått över nu.

    tack för omtanken!

    SvaraRadera