25 januari 2009

min spännande dag

En typisk söndag för mig innebär soffan, med svala kläder och en filt och datorn i knät om jag inte kollar på tv. Likaså idag...

Men sen gick vi till Jennifer och kollade handbollen, käkade pizza och spelade spel.

Klurigt var det allt att placera händelser före, efter eller mellan vissa årtal.


Nu blir det Inter på tv, dock startar inte Zlatan, vilket är rätt trist. Men matchen verkar ganska hetsk och det är alltid ganska kul :)

I morgon är det redovisning + seminarie om psykiatri i skolan. Blir nog ok. Zandra ska ha med sig matlåda till mig. Det är lyx det.

BER SÅ HEMSKT mycket om ursäkt för att jag delar med mig av mitt SÅ tråkiga liv. Eller nej förresten, jag antar att ni som tycker jag är skittråkig inte läser i alla fall. ALLA 80 läsare jag har per dag ungefär MÅSTE ju bara älska mig och det jag skriver.. :) PUSS

Dessutom, om 1,5 vecka kommer det handla om Sydafrika och då blir det allt annat än vardagligt. Det ni, det blir grejer det. Kommer säkert komma upp i 50 000 läsare då. VIKTIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar