26 januari 2009

guten morgen alles

Klockan är 06 och jag är vaken, man kan ju undra varför. Jag kan berätta. Micke tänkte vara snäll och inte väcka mig genom att tända överallt. Dock så ser man ju lite sämre då, var man sätter fötter och händer, så han satte sin hand mot cd-stället i tron att det var listen på dörröppningen in till vardagsrummet. Så cd-stället välte rakt över skrivbordet som har en glasskiva på sig. Det hela lät ganska mycket så jag vaknade till och sedan dess är jag fan klarvaken..

Men men, det gör inte så mycket. Jag ska dricka te och kolla på Nyhetsmorgon. Det är verkligen inte varje morgon som jag gör det kan jag lova! Ska förbi Mickes jobb sen och köpa en macka och juice med att ha på bussen till Norrköping. Ni vet han jobbar ju på McDonalds (och ja, gud så han älskar det och säger det varje dag till mig) så lite får jag väl handla där bara för att. Jag har funderat på det. Sedan han började där 2006 så har jag nog ätit där 3 gånger ungefär. Vet inte varför, det är bra mycket mer sällan än förut. Men det är ju inte så där jävla gott.. Jag vill att MAX ska finnas i stan, vem orkar åka halvvägs till Linghem för att handla hamburgare, även om det är grymt gott?

Idag har jag ett fullt schema. Skola, sen klippa mig, hinna hem och äta, sen träna fotboll, hem och plugga lite i sista stund. Sen är det sovdags. Kul Måndag. :)

Aja, ska väl försöka fördriva morgonen med något annat än, för er, viktigt vetande om mitt liv! ha det bra, hörs ikväll I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar