12 januari 2009

Fussball.

Då var det måndag morgon igen då. Jag sitter här och dricker te och har ingenting att skriva om. Dock är det 30 min tills jag ska gå till bussen, så något måste jag ju ta för mig. Jag undrar lite om jag ramlade i fredags? Jag har lite ont i ena armbågen och på en fläck på huvudet. Någon som vet något om det? Malin? Sara? Jessica? Skumt..

Jag hoppas verkligen att kommunikationen i skolan idag är intressant. Ingen aning om det är föreläsning mest eller om det är en massa övningar osv. Har nog mest lust med det förstnämnda. Kommunikationsövningar låter inte som nåt för mig, inte idag i alla fall. Är lite för trött för det!

SÅ, ikväll gäller det då, fotboll igen! Så jäklarns skoj det ska bli. Jag är pepp som bara den. En av de saker som jag vet med mig att jag är riktigt bra på, då blir det kul! Undrar om känslan sitter i än, inomhus är ju lite av min grej faktiskt. Snabbt och tekniskt, I like.

Aja, jag har verkligen inget intressant att berätta, säga, propagera, diskutera så..

Ha en fin dag allihopa.

2 kommentarer:

  1. Anonym4:00 em

    hmm.. har faktiskt ingen aning om ifall du ramlade. men.. det är ju mycket möjligt. haha.

    SvaraRadera
  2. Anonym6:20 em

    jag tror inte jag såg nått heller.. men du hoppade omkring en del hehe =)

    SvaraRadera